HEJ IGEN!

Denna helgen har varit fullspäckad men roliga händelser! :)
I lördags så släppte vi ihop Windy med en ny ponny. Så nu är dom 3 st så vi fick flytta över i en större hage! Superbra eftersom deras gamla är HEMSK:( men denna nya är stor, inte lerig och har till och med grönt gräs eftersom den har vilat sen i somras:)
Så hästarna blev iaf superglada av den nya hagen och nya kompisen! :)

Jag sov över med Elsa lördag till söndag, vi snackade om allt mellan himmel och jord blandat med skratt och allt man kan tänka sig! :D

Släppte Windy lös i ridhuset i söndags och övade lite "frihetsdressyr". Windy är verkligen bäst i heeeela världen på det! Springer efter mig som en hund (iaf när jag har godis, hehe! xD)
Men hon gör oftast det utan godis också! :)

På måndag nästa vecka så kommer Sophie och kollar igenom henne och knäcker tillbaka kotan om det är det som är felet. Det är i alla fall vad vi tror!
:)
Så då kan vi förhoppningsvis börja rida henne igen! :D

Idag så är jag sjuk :( :(
Supertråkigt, men jag får lite mer tid över till plugget så det är ju bra! :)
Har bestämt mig för att få MINST ett C på svenska provet på tisdag. Prov på ordklasserna som inte är min starka sida direkt så det är bara att kämpa på!

Ha en super bra måndag nu allihopa! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0