BLEV UGEN PÅ BLOGG IGEN!!!

Japp!! Som Ni ser så blev jag sugen på att blogga igen!:) ser att jag har kvar ca 3 tappra bloggläsare som läser min blogg även fast att jag inte har bloggar på himla länge!!:) hoppas att dom gamla kommer tillbaks också för jag hade nämligen försökt sätta lite fart på den är sidan igen!! Vi får se hur länga det håller men det märker vi ju:) idag har dagen spenderats med Elsa. Shiooooo vad vi har pluggat..... Eller skulle ha gjort! Lite geografi blev iaf gjord:) imorgon bär det av till stallet för att rida och gå på tuss möte. När jag kommer hem så ska här pluggas och nu är jag seriös!:)
Känns som om snutten börjar bli lite tunn nu men det kanske beror på att det börjar bli kallt och så eller fodret. Håller på att fixa analysen på höt så vi kan fixa kraft och mineraler efter det om det ens behövs:) så jäkla pigg häst!!:) men ska ut i skogen och få springa av sig imorgon:) kuuuuliiiit!:)
Hoppas ni mår bra. Jag mår i alla fall awsome vet inte varför men känns typ som om jag svävar på ljusrosa fluffiga moln;) fattar bara inte varför. Har typ bajs mycket läxor men ändå det känns feet bra just nu!!:)

Hare göööööött!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0