MORSNING KORSNING!

Good morning!
Nu så har jag precis ätit frukost och ska snart bege mig ner till stan för att fixa en sak! :)
Resultat kommer senare:)
Idag så ska jag inte göra något speciellt än så länge.
Lite läxor, har musikprov på onsdag. Fattar ingenting så det känns som om jag måste ta tag i det nu!
Rummet ska städas, jag ska slappna av lite och bara släppa loss allt som måste göras.
Känns som om jag jobbar sönder mig själv ibland. Aldrig bara gör saker som jag själv vill. Helgerna brukar jag följa med på tävlingar och det tar nästan hela dan. Läxor och stallet blandas med typ 1 dag med kompisar.
Känns som om allt blir lite för intensivt ibland! :)
Men idag så ska jag bara chilla och försöka få undan saker som jag aldrig annars hinner med t.ex bloggen! :)

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0