SISTA FILMEN, BÄSTA RUNDAN!!!

Tjaoooiiii!!
Nu så kommer det sista videoklippet! Här ser det mycket bättre ut tycker jag! Min skänkel framför allt ligger mycket längre fram och mer stilla! Är ganska imponerad över mig själv att jag lyckades med att ha skänkeln så pass bra so jag hade den. Lixom helt okej i alla fall:) Har verkligen haft stora problem med det denna veckan då mina chaps har varit på kagning. Efter det så har min askänklar viljat ligga så långt bak men jag fixade ju det sista rundan idag ju:) WOOOOW!!!
Ha det göööt!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Alltså Alex, Chuck var inte seg i någon av filmerna. Jämfört med hur Smokey såg ut på min film är det här typ Krydda-snabbt. x) ♥

2012-05-13 @ 16:09:44
URL: http://matildan.blogg.se/
Postat av: ...

kan du vissa hur det ser ut där windy står, vidoefilm gärna, t.ex vissa runt i stallet och var maten finns m.m

2012-05-13 @ 18:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0