NATTI NATTI!!

Nu så ska jag alldeles strax dra täcket över huvudet och somna in i en underbar drömm (hoppas jag xD)!!! Idag då har det varit en svettig dag men superbra!!:) på Klubbdressyren så kom jag 2:A;) WOOOOHOOWWW!! Fattar fortfarande inte hur detta kunde ske;) mina fina små gullepluttar red också mycket grymt! Elsa plockade vinsten före mig, och lilla MT tror jag kom 3.....precis utanför placering! Men hon red verkligen grymt;) red plitats idag också! Skrittade ut i ca 1 timme! Gick bra, blev bara vettskrämd av en liten busig katt!

Ur usel bild men den blå fin fina rosetten vann i alla fall jag! Räknade också alla mina rosetter nyss, kan ni gissa hur många det är??? Hihihi! Såklart ni inte viste att det är 37 st. Ett steg närmare Madde, bara 20 kvar xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0