HALLOJIII!!

NU så har jag kommit hem ifrån en väldigt kall och lite tråkig cykelutflykt. Först så hade vi språkval sedan så cyklade vi till Theleborgs slott och började med att fika. Det va svinkallt efter som att man va tvungen att ta av sig vantarna:( sedan så delade FRÖKNARNA in oss i bajsgrupper. Den ända i från 4-6 va Sebastian sedan så va det småglin som lipade hela tiden "frööken fröööken, det är kallt:(:(:("stackars lilla dig ungen TA PÅ DIG MERA KLÄDER..... Okej nu va jag lite taskig men nästan så jobbiga va dom. När det va lunch dags så åt jag ingenting efter som att jag frös så mycket. Efter ett litet tag så kom äntligen Sofia och Maja från VGIF och vi lekte lite krog med killarna. Hahahahah barnsliga vi ee men fett kul faktiskt!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0