TJABBA!!!

Idag så har jag ridit Wimpaaan!! Det gick dåligt i början okej i mitten och super i slutet. Hon har verkligen fått upp muskulaturen ordentligt nu (även om det inte syns utanpå.....) men hon går MYCKET stadigare på tygeln (särskilt idag verkligen superfin i både trav och GALOPP för engångs skull!!)
Sticker till klätterbacken imorgon så att ryggen får sig en omgång också!!;)
Just nu så har jag läst ung i ridsporten bloggen. Elin har just gjort 2 st inlägg som är SUPERBRA!! Verkligen synd att hon slutar som ridlärare då hon eee sjukt bra och lyser upp hela stallet med sina glada hälsningar och uppmuntrande svar!!! Ibland med en lika glad och livlig hund vid sin sida! Så det jag igentligen tänkte säga är bara att WE LOVE YOU ELIN AND GONNA MISS YOU SOOOO MUCH!!


Kommentarer
Postat av: mtis

Eller hur, jag kommer sakna Elin grymt mycket!

2012-06-10 @ 12:00:00
URL: http://matildan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0