HEEEJ!!!

Nu så har jag precis vaknat! Duktig jag ee som vaknar såhär tidigt när jag har sovmorgon!!:) men aja:) ska inte göra något speciellt idag. Madde tar bebbiiisen idag så inget tall för mig idag:( fast lite skönt ändå!!:) igår va jag på stan med Althea så jag la undan 2 par skorts som Vi ska ner och kolla på idag! Ett par va awsome fina!! Finns på bikbok. Men dom v lite för dyra för mig men vi ska ner och kolla på dom idag och om Mamma tycker dom är fina så tar vi dom förhoppningsvis;) ni får se alla mina köp senare idag!:) hare göött!!!


Kommentarer
Postat av: Clara - TopElite

Ha en fortsatt super bra dag!

2012-07-14 @ 13:34:08
URL: http://topelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0