ÄNTLIGEN......

Så funkar bloggappen!:) har haft real big problem med den asså! Men nu så helt plötsligt så funkar den igen!:) har haft lite dåligt med tid för att få igång datorn eller "burken" som min mormor säger!:) hihihi!!! Men jag skulle ju visa mina kläder som jag köpte i veckan men det går inte att lägga upp alla bilderna i 1 inlägg så jag får göra några stycken med det som jag köpt! Blir det bra??:) på fredag så kommer majiiii hit och hälsar på:) ska bli mysigt<33 hon ska fota mig och Windy sen så kanske vi kan göra en vacker film där vi filmar stallet där pluttinittiii står!:) som jag looooovat sååååå himla länge...... Men som aldrig blivit av:) sen så sleepar vi over hos mig till lördag så ska vi ta Windy på lördagsmorgonen! Mysigt!!:) mina planer för tomorrow är Elsii!!:) nu äntligen så kommer hon hem från sin lilla stugii:) tjihoooow!! Får se vad vi hittar på:) Här är då mina fawwooo skorts från bikbok 399 kr:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0