TJOLAHOPP!!

Hejsan hejsan, och god jul kan jag passa på att önska er alla! 
 
Idag är jag typ sjuk:( ont i halsen,förkyld och allmänt hängig. Inget pluss i kanten på den du...
Men på nått konstigt sätt så är livet på topp iaf :D
igår red jag windy, madde har henne idag!
Men asså jag måste bara passa på att hylla min fiiiiiiina foderponny asså <333 
Guuud va hon har utvecklats och förändrats på den ganska korta tid vi har haft henne. Hon är en HELT annan häst sen hon kom till oss, shiiit vad fin hon har blivit nu asså! <333 
 
Windy ÄR verkligen den där drömmponnyn man drömmer om på nätterna, det är bara den långa vackra manen som fladrar i vinden som saknas! 
Men när jag rider henne så är hon så sammarbets villig, lugn, avslappnad och helt AWSOME <333
Ååå... vad jag älskar henne :)
 
Hittar vi en hoppsadel som passar så kan vi nog börja hoppa henne snart, eftersom hon är såååå mycket lugnare i galoppen nu så borde det funka :)
Med lite hjälp på traven och en duktig tränare så är vi snart farliga ute i den stora vilda ponny världen! :D
 
 
 
 
 
jag vet att jag rider på den första bilden och madde på den andra men hon såg ut så när både red henne ändå så det spelade inte så stor roll ändå! :)
 
PUSS & KRAM!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0