SORRY FOR BAD UPPDATE!!

Förlåt för denna riktigt urusla uppdatering. Men jag ska skärpa mig. Idag så har det varit Klubbhoppning. Jag är fett nöjd. Blev ännu en gulblå rosett att hänga upp på väggen. Detta tack vare världens bästa KRYDDA!!<333 love ya:) 60 och 70 klassen blev ihop slagna så det va bara en chans på blågult och den tog jag mitt framför ögonen på alla! Hahahaha:) men i 60 så va jag felfri i båda faser på den näst snabbaste tiden av alla som va med denna dagen! Men i 70 så blev det ett riv:( hon flöt ut lite för mycket i kurvan och höll på att sakta av till trav. Så jag fick hålla om och fick inte igenom en ordentlig halv halt och hon blev flak och den lilla grön vita bommen trillade retfullt ner till marken:( synd men jag va lika glad ändå! Det va ju mitt fel så hon ska va riktigt STOLT över sig själv. Jag e i alla fall nöjd med dagen:)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bara så du vet snöar det fortfarande på din blogg Alex... ;) <3

2012-04-15 @ 22:36:31
URL: http://ahappygirl.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Bara så du vet snöar det fortfarande på din blogg Alex... ;) <3

2012-04-15 @ 22:37:19
URL: http://ahappygirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0