SOORY...

...för dålig uppdatering. Men jag har varit i stallet HELA dagen idag så jag har inte haft så mycket tid att blogga. Men jag ska försöka så gott det går! Idag i stallet så släpptes Windy i flocken för första gången. Jag var lite orolig att hon skulle bli sparkade eller halka eller något sådant. Men det gick SUPERBRA:) hon och hästen Rickard hittade varandra och åt till och med ifrån samma morgon hö hög. GULLIGA HEEESTAR!!
Det blev lite jobbigt när vi skulle ta in henne lite senare på dagen. Hon ville inte komma in och när Rickard försvann så blev det ännu värre:( men vi fick till slut in henne med lite hjälp av kraft i en hink:D sen så red jag och Madde ut mysrundan. Det gick superbra!! Hon var sååååååååååååååhhhhhhhhhhääääääääääääär fin och duktig:) jag är super nöjd över henne:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0