JAG HATAR MIN MOBIL ELLER BLOGG.SE APPEN!!!

Ni ser ju rubriken och det är vad detta i lägger kommer att handla om. Eftersom att våran dator är sönder så går det inte att blogga ifrån den. Det är därför som jag måste mobilblogga hela tiden. Jag vet inte om det är fel på min mobil eller blogg.se appen men jag tror att det är något fel med appen eftersom att mina kompisar har typ samma problem som jag:) det är nämligen så att när jag har gjort ett inlägg så trycker jag på spara publicera knappen, och då laddar den antingen JÄTTELÄNGE eller super snabbt och oftast så kommer det då upp en liten ruta där det står att serven inte kunde godta bilden typ. Och då går det inte att göra ett inlägg på ett tag. Det är därför som att det inte blir så mycket inlägg även om jag försöker att göra typ 10 varje dag så blir det bara 2 eller 1 till och med. Och även om jag tar bort bilden så funkar det inte!

Har ni samma problem??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0