BLÅBÄRSHOPPNING!

Tjena mors!!
Igår så var det blåbärshoppning, det var jätteroligt eftersom att det gick så bar så att jag fick en lite rosett med mig hem!! Visserligen så var det bara en liten cleoraond rosett men ändå, Krydda hoppar ju gärna lite flackt när hon springer på fort så jag är ändå ganska så nöjd. Jag hoppade 70 cm. Inte så högt kanske men det räcker gott och väl för mig. Emma filmade mig lite och Evelina och Isabella tog lite kort men emma har inte skikat över filmen än så den kommer kanske lite senare!! Men nu kommer en liten bild på mig och Krydda från igår i alla fall!
Som sagt var det evelina som tog denna tjusiga bild!!
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tjena!

Jag har sett din blogg och den var intressant!

Undrar om du vill göra ett länkbyte? Hade varit jättekul om du ville. Svara gärna på min blogg!

Kramizar =)

2011-10-07 @ 09:24:06
URL: http://oliviafotograf.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Kanske vi kan följa varandras bloggar via blogglovin?

och göra länkbyte med varandra alså jag lägger upp

en bild på dig och länkar dig på min blogg om du vill då

svara gärna Kramar nikolina

2011-10-08 @ 23:36:45
URL: http://nikosphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0