SKÄRPNING!!

Tjena mors bloggen!!! Det var ju ett tag sen jag uppdaterade på denna bloggen...Men jag är som sagt inte så bra på att behålla löften såååå aaa. Det blir ju som det blir:) Men nu har ni ju fått ett inlägg så det får ni nöja er med:D Idag har jag som vanlig gått i skolan. Den här dagen har varit ganska chill, men det är ju inte så konstigt för det är ju nämligen SKOLAVSLUTNING imorgon:) :D Det är helt sjukt. I vintras så tänkte man liksom på skolavslutningen och nu är den äntligen här!!! Det är inte klokt vad tiden går fort eller hur?? Men det som är mest sjukt är att på lördag är det FENIX PARK:) :D!!! Snart så ska jag och kära Elsa och alla andra kompisra dit och ha hur kul, härligt och underbart som helst!! Det blir verkligen den mest perfekta starten på sommarlovet!!!
Här är en bild på mig och min lilla systemkamera:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0