TINDRA!!<3

Hello everybody!!
Om ca 40 minuter så ska vi åka till kalmar och hämta TINDRA:) Jag längtar så häääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mycket!!! Det ska bli så grymt roligt!! Det kommer bilder på henne antingen ikväll eller imorgon, det bropår om jag orkar lägga in dom ikväll...Men annars så LOVAR jag att dom kommer imorgon:)  <3 Midsommaraftonen blev faktist inte så hemsk som jag trodde:) Men såklart det fanns ju faktist roligare saker man kunde göra istället för att sitta och lysna på när dom vuxna pratade!! Men hundvalpen dom hade var SUPER GULLIG:) <33
Här var 2 st bilder på den SÖÖÖTA hundvlapen<3
Blev en bild på katten Ebba också:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0