HOME AGAIN!!

Hejsan bloggen!!
Nu har jag faktist haft en anledning till varför jag inte har bloggat på länge. Jag har ju varit på Fenix Park:) Det var det BÄSSSSSTA ridlägret jag någonsin varit på!!:D Jag saknar det något enormt. Men den som jag saknar alldra mest är förstås den underbara hästen jag haft dessa 5 dagar:) Han heter Keso och är världen snällaste och finaste häst man kan tänka sig<3 Om jag ska vara ärlig så har han nog hoppat upp på en delad första plats med Smokey på min älsklingshäst-lista...Det som jag knappt vågar erkänna för mig själv är att jag saknar Keso mer än Smokey....Men det är faktist sant Jag har pysslat med Keso i 5 hela dagr och det känns så konstigt att inte få träffa honom på ett helt år:( För nästa år så ska jag SJÄLVKLART tillbaka till Fenix.) Hoppas att jag får Keso då också<33 Nu kommer lite bilder från Fenix, och så får ni se villken underbar vecka jag och Keso har haft tillsammans!!!<3
Hoppträning med Keso<3
Här var några bilder på mig och Keso från hagen!!
Jag var ju bara tvungen att visa en bild på denna underbara Spanska hingst vid namn Deskerado:) <3
P.S. Jag har klappat honom:D:D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Söt<3

2011-06-24 @ 06:14:37
URL: http://frejagarconlove.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jaa, visst e han<3!!

2011-06-24 @ 13:21:06
URL: http://aalexi.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hihi lilla keso! Han står på min ridskola där jag rider min kompis red han idag ;)

2012-08-26 @ 22:34:51
URL: http://allroundduett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0