ISLANDSHÄSTAR+TOREKOV!!

Hejsan allihopa!!

Det var längesedan jag bloggade men vi vet ju har jag är så jaja!!!:) Just nu så sitter jag här och lyssnar på What are words, den är så SJJJUUUKT bra verkligen min favorit<333 Jag tänkte bara göra ett litet snabbis inlägg oom vad jag haft för mig sedan jag sisst bloggade. Igår så var jag och red islandshästar!! Det var superkul:) Min häst hette Hördur, han var verkligen supersöt<33 Vi red den långa rundan som var 4 timmar, nu så har jag världens träningsverk.....superskönt!! Men det går nog snart över. Sen så har jag varit i torekov eller torekorv som jag säger:D Det ligger i skåne om ni inte redan visste det?? Mammas barndomskompisar har en stuga där som vi var i! DEn var pytteliten men det är nog inte så konstigt för det kostar jättemycket att ha en stuga där. En stuga var till salu för 18 miljoner tror jag och den var inte sådar särskillt stor så ni fattar väll i alla fall:) När vi var där så solade vi och badade mest, på kvällen så att vi jättegod mat och så grillade vi lite marsmellows (har fasen stavas det???) Men nu orkar jag faktist inte skriva mer!! 
   

Batteriet i kameran laddas just nu så jag kan inte ladda in bilderna i datorn men ni får lyssna på världens absulut inderbaraste låt medans ni väntar!!

Puss och kram på er allihopa<33



Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller helt med dig alex :) Låten är bara för bra! :D Vi måste ses någon dag saknar dig! <3

2011-08-01 @ 22:10:27
URL: http://sofiasjulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0