ERIC SAADE!!

Hejsan!!

Min uppdatering är ju som ni ser inte toppen och det kommer den att fortsätta att vara ett tag framåt. Det händer liksom inte så mycket om dagarna nu så det finns inte så mycket att skriva om! Men detta inlägget var mest för att tala om detta, men när jag ändå är igång så kan jag ju berätta att jag och troligtvis Elsa och några till ska se Eric Saade LIVE!! Fatta coolt, okej det är säket många mer som jag känner som ska se honom eftersom att han ska uppträda på Karl-Oskardagarna men ändå han är ju så himla snygg!! Det var bara det som jag skulle berätta!:) Ha det bäst<33


Slängde bara in en bild som jag tog för några veckor sedan när jag var med Elsa i hennes sommarstuga i korsanäs!






Kommentarer
Postat av: Tilda

när lägger du upp bilderna som vi tog när vi var o badade?

2011-07-24 @ 12:38:48
URL: http://tildaaspictures.blogg.se/
Postat av: Maja

OMG, grymt alex!

2011-07-29 @ 16:16:52
URL: http://mmajasfoto.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0