ROSA CONVERSE!!

Hello!!
Nu ska jag strax dra igång med att städa akvariet:( Men det måste ju göras och det var ju ett tag sen sist, typ 2 månader och efter som det ska städads en gång i veckan så kan man ju lungt säga attt jag måste städa det nu:P Lallaaa... Men nu måste jag säga vad jag hittade på stan igår:) Jo ett par äkta rosa convers i den nya modellen för 400 spänn:) :D Kan ni tänka er att dom underbara skorna fick följa med mig hem!!! Fast jag måste ju såklart tacka Sofia för att hon sa till mig att det fanns äkta converse på Stadium för 400 spänn!! Tack Sofia:) <3 Aja nu måste jag verkligen städa akvariet, men ni får kolla in mina snygga skor på lite bilder här nedan:)
Här var några bilder på dom, var skorna snygga?? Komentera gärna vad ni tycker:)

Kommentarer
Postat av: Tilda

as snygga, passar dig! ;) puss ♥

2011-07-02 @ 20:22:36
URL: http://tildaaspictures.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hahah, jag är så grym och kan hjälpa lilla aLEXANDRA^^ :)

2011-07-04 @ 19:40:20
URL: http://sofiasjulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0