POPPERS PINGVINER!!

Hejsan!!
Hu ska jag snrt gå ut med Tindra, men jag tänkte att jag kanske kan hinna med ett kort inlägg om vart som hände igår.
Igår så var jag med Elsa och Filippa, vi hade hemskt roligt! Vi bestämde oss igår för att gå på en bio som heter "Poppys Pingviner". Den var väldigt rolig så vi satt och småfinissade nästan hela filmen, eller i alla fall jag! Men vi skrattade mest åt 2 st killar som vi första gången stötte på vid toaletterna:) Vi skulle gå på toaletten innan bion började, när vivar klara och kom ut så såg vi att det stog 2 st killar utanför i kanska 10-11 års åldern. Och Elsa sa högt och tydligt "spolade du" till Filippa då började jag att skratta, och då såg Elsa också killarna!! När vi kom ut i den stora gången så skrattade Filippa så mycket att hon la sig på golvet, jag och Elsa så mycket att vi nästan kissade på oss! När vi kom in i biosalongen så sa Elsa tänk om dom killarna ska på samma bio som oss, jag och Filippa sa nää det blir ju bara för pinsamt så vi gick och satte oss. Men precis när vi hade satt oss så kom dom där killarna och satte sig på stolarna mitt framför oss. Hahaha, maximal otur kan man kalla det:D Men inte nog med det när filmen led mot sitt slut så hörde jag någon som satt och fes, jag trodde ju att det var dim där killarna  och viskade det til Elsa som också började att skaratta! Då undrade Filippa vad vi skarattde åt då berättade Elsa för henne och då började Filippa också att skaratta men inte åt det som vi trodde. Det var nämligen hon som hade gjort pruttljuden med sin drickflaska! Och dom där killarna trodde ju att det var jag och Elsa som hade fisit. När vi var på väg ut så hörde vi några som skratttde längre ner i trappan då så fattade vi ju att det var dom där killarna igenså vi gick ner lägnst ner under trappan och hittade dom där!! Då sa Elsa och Filippa Glöm inte att spola efter er!!!!!:) Hahaha, så roligt hade vi det igår!!!
Blev en bild på Tindra från igår<33 Elsa har tagit den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0