HELA VECKAN PÅ EN GÅNG!!

Tjenixen!!
Jag har haft ganska så mycket nu på sistone för min mamma har fyllt år och lite så därför så har inte uppdateringen varit så bra;)Men nu kommer jag tillbaka igen!! Nu ska jag berätta vad jag har haft för mig dom dagarna som jag inte har bloggat.....
Tisdag: I tisdags så hälsade vi på Donne-mannen igen och så var jag en stund med Elsa på förmiddagen<33 Jag vet att jag hade kunnat blogga då jag var med Elsa men vi tänkte faktist inte på bloggarna just då:) Jag kom inte riktigt ihåg vad jag och Elsa gjorde men vi bakade i alla fall fudge som blev väldigt kletiga, typ som smällt kola ni vet!! Clara och Elsa tyckte att dom var lite äckliga men jag tycker att dom var helt okej, ganska goda faktist:) På kvällen så åkte vi och hälsade på Donald<33 Vi red honom en liten stund också, det gick jättebra:)  Vi tog ett litet språng sen på slutet men dom bilderna tänker jag inte lägga upp för jag ser HELT feilad ut!!! Det var lite kortfattat om min Tisdag:)
Där var några bilder på mig och Donald!! Min sits är ju lite sisådär men jag rider ju inte särskilt bra såååå!!!

Onsdag: I onsdags så fyllde min mamma år!! Jag och Madde gick lite på stan och letade efter en present till henne. Vi hittade en bok och en choklad på Lagerhaus, på chokladen så stog det MOM=Sweeter than chocklate:) Det är ju faktist ganska passande<33
På kvällen så pysslade jag en stund med Tindra. Jag borstade, gosade och kliade henne en bra stund<33 Men det är hon ju värld den lilla sockertoppen!!
Är hon inte bara fööööööööör söt??
Torsdag: Idag så gjorde jag och Madde kvällsmat med efterätt till mamma eftersom hon fyllde år igår. Vi gjordeen vegetarisk pizza!! Mamma blev superglad och tyckte att den var jättegod, jag blev faktist lite förvånad!!!:) Till efterätt så blev det cupcakes! Dom blev SUPERGODA:) Jag hade gjort dom själv, Madde satte bara in dom och tog ut  dom när dom var klara!
Tycker inte ni att dom blev snygga??
Fredag: På fredagen så städade jag mitt rum och rensade ut det som jag ville spara och det som skulle bort. När jag hade städat en stund så orkade jag inte ha tråkigt mer så jag satte mig vid TV:n och chillade resten av dagen:) Hr tyvär ingen bild från idag:)
Lördag: Idag så har mamma haft sin födelsedagsfest för släkten! Dom kom hit vid kl.18:00 tror jag, men innan dess så hjälpte jag mamma med att fixa maten och städa och lite sånt:) Nu kommer 2 st bilder på Madde och Tindra som jag tog innan gästerna kom.
Där var 2 st bilder på Madde och Tindra<33
Söndag: Idag har vi åkt ut till mammas kille Hasse och hans barn Tim och badat!! Vi var där typ hela dagen. Man jag badade bara 2 gånger för solen gick i moln hela tiden så det var ganska kalt:( Men sen på slutet så blev det supervarmt så då badade jag lite med Tindra också!! När vi skulle åka hem så åkte vi förbi mina kusiner och hämtade deras nyckel för vi ska passa deras marsvin Sally och Svea på Onsdag för dom ska åka iväg och Campa:)
Det var några bilder från igår:)
Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej!

Fin blogg!<3

Ska du passa Matilda, amanda och Mikaela med marsvinen?

Isånafall, det är mina sysslingar ;D

//Hannah

2011-07-13 @ 13:34:51
URL: http://crazygirly.devote.se
Postat av: Olivia

Superfin blogg Alex.

Du rider ju inte alls dåligt du rider ju superbra!

2011-07-18 @ 12:47:56
URL: http://oliviasflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0