HEEEEEEEEEEJ!!

Hejsan allihopa!!
Idag har jag varit med Elsa, vi hade superkul:D Särskilt roligt var det när hon skjutsade mig och skulle upp för en trottoarkant, hon bromsade inte och jag som satt på parkethållaren stuttsade rätt upp i luften och med lite tur landade på parkethållaren igen, men med en duns och fick VÄLDIGT ont i rumpan!!!:) Hahaha, det låter nog inte så roligt men om vi skrattade efter det:) Vi var och skulle fota hästarna i sommarhagen också, men precis när vi kom fram och jag hade tagit upp kamern och skulle sätta på den så gick det inte. Då sa Elsa att jag kanske hade glömt att sätta i batteriet.....Och det var ju minsan det som var problemet!!Så Elsa fotade en stund men efter en halvtimme så begav vi oss hemåt. När vi hade cycklat en stund så kom vi till en hage med kosor! Vi stanade en stund och klappade dom eller rättare sagt jag klappade och Elsa fotade. Jag såg en jättesöt kalv som fick heta Bubblan och Elsa en annan som fick heta Morris eller nogonting sånt:)
Denna sötnosen var jag med idag:)<33



Kommentarer
Postat av: elsa

Nu jävlaaaar ska jag visa nunnbilden!!! <3<3<3<3

2011-07-13 @ 12:29:06
URL: http://annaelsalotten.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jaa, gör du det då blir det ju rättvist!!!!:)<3

2011-07-13 @ 13:01:33
URL: http://aalexi.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha oh nej inte ullis! x)

2011-08-03 @ 13:27:42
URL: http://ponnyflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0