RIDPASS MED KRYDDA!

Hejsan igen!

Idag har jag ridit!:) Det var hästbyte så jag fick Krydda. Det var väntat eftersom jag alltid får henne varannat hästbyte. I vanliga fall hade jag blvit lite sur eftersom jag har börjat tröttna på henne, men jag och Elsa ska vara med på en lokal hopptävling och då ska jag ha henne eftersom Sandra (min ridlärare) tyckte det så då får jag ju bara lite extra träning. Men det gick i alla fall superbra idag hon började hätsa upp sig i slutet men annars så var hon en pärla. Hon var jättelugn hela uppvärmningen och efter galoppökningarna på ena långsidan så var hon fortfarande lugn så det är ju inget att klaga över!!:) För er som inte vet så är Krydda en väldigt pigg och framåt liten dam. Jag har varit väldigt hostig idag och då blir man ju ganska trött så nu ska jag bara äta sen krypa ner under täcket och sova.


Detta är Krydda som jag red idag. Det är Evelina som rider, jag tror att det är Clara som har tagit bilden.

Hejdå!!

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0