MAT MAT MAT.....

Hej igen!

Nu har jag kommit hem från min pappas lilla 50-års fest. Jag är så himla mätt så det finns inte. Jag har minst gått upp 10 kg på en eftermiddag!! Hahaha:D När vi kom så satte vi oss och snackade lite sen vid kl.14.00 så kom farfar, Tina (farfars hund) och någon gubbe som jag alldrig hade träffat hem till pappa. Då åt vi smörgåstårta, mmmm nami nami!! När vi hade ätit klart så tog det inte lång tid innan farmor kom med tårtan. Efter tårtan så fick vi chokladbollar också. Fatta att jag redan efter smörgåståtan var mätt, men farmor vill alltid att man ska äta mycket så det är bara att stå. Men det var väl vad vi gjorde åt, åt och åt.


Hittade inte någon bild så det fick bli en på söta Sofia.<3

kramisar!!

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0