GOODMORNING EVERYBODY!

Hejsan!!!!!!!!

Jag vet att det inte kom något inlägg i torsdags men det var för detta jävla internetet inte fungerade. Man blir så sjukt förbanad, jag hade tänkt att göra min engelska-läxa då men nu måste jag ta den tiden någon annan gång. Men nu måste jag sluta klaga och berätta om vad jag gjorde i torsdags. Jag var ju som vanligt med Sofia och vi var hemma hos mig lite först och då hjälpte hon mig att ladda ner photoscape. Sofia sa att det var jättebra och att man kunnde redigera jättebra bilder där. Så då ville jag ju jättegärna prova. Och det är HELT gratis för er som kanske vill prova. Sedan så gick vi hem till Sofia. Där så tränade vi på veckans berättare som är vårat skolarbete, vi ska berätta om våran lilla resa till liseberg.


Denna bilden är redigerad i photoscape, och jag kan säga att den var ganska suddig innan.

Hejdå <3

//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0