FOTOGRAFERA+RIDLEKTION!!

Hej igen!!

Idag har jag varit på Italienska palatset pch fotat. Jag var där med halva min klass på skapande skola. Det var jätteroligt. Vi hade dock inte vanliga kameror, vi gjorde en kamera där. ´Det låter lite konstigt kanske men den var gjord av en kartong som var helt svart inuti, och den tejpade vi bara ihop så det inte kom in något ljus. Sedan var det bara att börja fota. Bilderna var negativa och blev inte så fina men när vi gjorde dom positiva så blev dom skitfina. Sedan cycklade vi hem och ringde Elsa, men hon var sjuk så jag fick cykla ut till stallet ensam. På teorin så hade vi teoriprov som jag inte hade pluggat alls mycket på!! Men det kändes VÄLDIGT lätt så jag hoppas att jag hade godkänt i alla fall. På ridningen så hade jag Krydda. Det gick ganska bra, vi red ut och jag kom jusåklart bakom sege Garcon så jag var ganska nära honom men hon skötte sig utmärkt!!


Blev en bild från klubbhoppningen med bästa hästen Smokey!! <3

Goodbay!!

//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0