LOKAL HOPPTÄVLING!!!!

Hejsan hoppsan!!

Idag har jag tävlat. Krydda var ju tyvärr fortfarand inte frisk, men jag fick Mallory istället:) Han var  VÄRLDENS BÄSTA HÄST!!!! <3 <3 På framridningen gick det inte så jättebra för jag hade inte så bra tryck i honom så när jag skulle hoppa oxern en gång så var han jättesnäll och hoppade men jag var inte berädd på det så jag kom med läppen i mankammen och fick en fläskläpp:( Inte roligt, men det var de värt!!! Men inne på banan så gick det bättre, vi gick felfritt och det såg hyfsat snyggt ut. I alla fall så tyckte domaren det för vi fick gå in på banan och rida ärvarv med en blågul rosett!!:D Då var jag glad, men det varade inte länge för när jag hade hoppat 70-klassen så fick jag rida ärevarv en gång till och även den med en blågul rosett i Mallorys pannband. När det var klart så var jag SUPER DUPER DUPER GLAD!!!!! Som hederpris så vann jag ett täcke och ett mörkblått schabrak med röd och vit kant!!

 
Här var jag och Mallory efter första klassen.




Här var några bilder på mig och Mallory efter tävlingen <3.




Här är dom fina rosetterna som jag fick!!


Detta är täcket som jag vann.

P.S. Jag tänkte lägga upp en av rundorna men det tar så lång tid att ladda upp men det kanske blir ett inlägg med dom senare i kväll eller någon annan dag!!

Tjaoo!!

//Alexandra

Kommentarer
Postat av: ELSIIII♥

GRAAAAATTTTTIIIIISSSSS!!!!!, du var super duktig! ♥

Jag blev bara inte liiiiite avundsjuk på dig... <3

2011-04-11 @ 18:45:23
URL: http://annaelsalotten.blogg.se/
Postat av: alexiiiii

Tack så mycket, du var också SUUUUUUUUUUUUUPER DUKTIG din lilla sötnos!! <3 <3

2011-04-12 @ 18:17:24
URL: http://aalexi.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hej! Vilken jättefin blogg! Jag var och kollade på tävlingen och du var verkligen jätteduktig!

Jg själv går också på Theleborg men är fortfarande en nybörjare. Grattis, grattis och återigen grattis!

2011-04-13 @ 16:38:03
URL: http://crazygirly.devote.se
Postat av: alexandra

Tack så mycket för alla trevliga kommentarer!! <3

2011-04-13 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0