TÄVLINGSDAG=TRÖÖÖÖÖTT

Hejsan!!
Idag har Madde (min storasyster) tävlat, hon var första start så jag gick upp vid kvart i 5....Fatta att jag är TRÖÖÖÖÖTT!!!! Vi skulle åka iväg till Tingsryd så vi skulle vara i stallet vid kl.6:00 ungefär. Hon tävlade på ridskolehästen "Lexus". Det gick bra fast det blev tyvär ingen plasering:( Det var väldigt hård konkurans och det var första gången på stor häst och första tävlingen borta på Lexus, så hon var jätte nöjd med honom!!! Sen åkte vi hem och fixade hästen och transporten och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma med pizzan!!:) Mmmm pizza det var längesen:D.Idag ska jag sova över med Elsa för imorgon så är det egen hästdag, det kanse inte blir något inlägg imorgon för jag kommer sent och jag kommer vara DÖDSTRÖTT och sen är det skola och allt. Men vi får se!!
Detta var en bild på Madde och Lexus från förra året, tagen av Olivia Berthagen!!

Ha en fortsatt bra söndag
Kramar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0