PUNKA PÅ CYKELN SÅ DET BLIR BILEN ISTÄLLET!!!

Tjen mors!

Idag har jag äntligen fått gå till skolan.:) Jag hade tur som var sjuk onsdag torsdag för det är dom 2 värsta dagarna i skolan. Idag har det varit en bra dag än så länge. Jag har gått i skolan och nu ska jag till stallet med Elsa och Micha. Just de min cykel är det punka på så den kan jag inte cykla på men Michas mamma kunnde skjutsa ut oss så vi slapp ta bussen elle att jag fick cykla ut på min lilla minicykel som är helt seg ocg jobbig. Nu i helgen så är det en lokal hopptävling på Theleborgs ryttarsällskap som jag och Elsa ska vara med på. Ni får järna komma dit och knäppa några fina bilder på oss. Vi ska tävla nu på söndag(y)!!! Önska oss järna lycka till!!!:D


Blev en bild ur arkivet på lille Donnemannen<3<3<3<3!!!

Hejdå!!

//Alexandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0