PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA!!

Tjena mors!!

Igår blev det tyvär inget mera inlägg för datorn hade lite damp men men... Sånt händer ju ibland. Igår var jag ju på grand samarkand, jag köpte 2 linnen ett lite "neon" orangt och ett vitt från "Cubus". Sen köpte jag också ett par öronhängen från "Gina Tricot". 
Idag har jag rensat ogräs och solat lite, senare idag ska jag plugga, plugga, plugga:(


Blev en bild på mig och Elsa när vi dampar med hennes webbkamera!:)
Visst är vi snygga!!!:)

P.S.Jag fick inte låna Maddes kamera så jag kunnde inte ta kort på mina nyköpta kläder!! 
Ha det bra:)


   

Kommentarer
Postat av: Elsa

haha, såååååå snygga! ♥

2011-04-21 @ 15:46:26
URL: http://annaelsalotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0