MARABOU!!!

Hejsan!!

Idag har jag ridit igen i onsdagens ponnyhoppspecial. Det var jätteroligt!:) Jag fick Marabou, honom har jag alldrig ridit innan så det var en utmaning att ha honom på  en hoppspecial!! Han var i alla fall jätteduktig!:D Han var ganska seg och det märkte jag ganska snabbt så jag försökte ha honom i ett bra tempo hela tiden men det var ganska svårt eftersom han vill böja huvudet ner och det vill man ju inte ha i hoppningen så när jag skulle dra upp det så började han att sakta farten så det behöver jag träna lite mer på!!:) Men sista rundan när vi hoppade banan så gick det superbra och jag hade ett ganska bra tempo hela tiden!!


Här är en fin bild på hästen Marobou som bästaste Josefine Ahlgren har tagit!! <3   

P.S Lina ska skicka några bilder från hoppträningen så vi får väll se när de kommer???

Hejdå allihopa!!

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0