JAG HATAR HATAR HATAR INTERNET!!!

Hejsan bloggen!!

Igår så blev det inte något inlägg jag vet jag vet, men det var för att mitt bajsiga och dåliga internet inte fungerade så jag kunde inte komma in på det....Jag HATAR det!!!!!! Men idag får det bli ett långt och redigt inlägg i stället:)

Igår:
Igår så gick jag i skolan, när jag kom hem så var jag med Maja i typ 2 timmar. Vid kvart i 5-5 tiden så cyklade vi ner till stan. När vi kom ner dit så cyklade Maja hem och jag mötte mamma utanför "Kajsa & co" Där så klippte jag mig (ni får se resultatet någon annan dag). Sen när jag kom hem så åt jag och chillade lite:)

Idag:
Idag har jag gått i skolan som vanligt. När jag kom hem så satte jag igång med att städa mitt rum. När det var klart så satte jag igång en film och nu så sitter jag här och bloggar lite!!!:) Nu ska jag sätta på en ny film och chilla lite till.


Här är en bild på mig och snygga Elsa från min lilla fest, fotografen är Emma<3.

Ha det göttans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0