HOPPSPECIAL MED KRYDDA!<3

Tjabba tjena igen!!

I mitt förra inlägg så glömmde jag att skriva om hoppspecialensom var igår! Jag fick Krydda, hon var jätteduktig:) I framridningen så var hon lugn och lyssnade på mig och var uppmärksam på hjälperna. I galoppen blev hon där imot lite het men Anna (min ridlärare) tyckte att det så jätte fint ut:) När vi började hoppa så blev hon pigg och hon som inte brukar vara rädd för så mycket stannade på vattenmatts hindret 2 ggr. Men första gången så hade jag lite dålig fart. Men andra gången så borde hon ha hoppat, men hon kan ju vara rädd som alla andra!! När vi hoppade banan första gången så gick det åt helvette. Vi hade fel rytm, det gick för fort och jag satt lite framåttlutad så när sprången blev höga och långa så kom jag i framåttläge:( När vi hoppade banan andr gången så gick det mycket bättre. Hon hade ett precis lagom tempo, bra rytm och jag satt inte framåttlutad!!!:D


Hade ingen bild på när jag och Krydda hoppade så det blev en på mig och Smokey!<3

Hejdå!!

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0