HOME ALONE THE WHOLE DAY!

Hejsan bloggen!

Idag har jag varit hemme från skolan igen.:( Jag var väldigt hosstig igår kväll så mamma sa att jag skulle vara hemma idag också. Jag vill ju vara friska till helgen så jag ska bara ta det lugnt idag och plugg till teoriprovet på måndag. Men när det handlar om hästar så är det inte så tråkigt som det är när det är prov i skolan, jag måste också läsa igenom TR (tävlingsreglementet). TR I är 56 sidor långt och TR III hoppning är 81 sidor långt, det blr nog till att läsa halva dagen. Men vill man vara med på en lokal hopptävlling och inte kan reglerna så är det ju bara att läsa. 


Här är en bild på fula mig, Clara har tagit bilden.

Ha det bäst!!

//Alexandra

  

Kommentarer
Postat av: lovisa

OJ vad mycket du måste läsa. Jag kommer att heja på dig!!!

2011-04-08 @ 08:11:23
URL: http://lovisa98.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Tack så mycket!!!! <3

2011-04-09 @ 11:20:09
URL: http://aalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0