GÅRDAGENS FREDAG!

Tjenamors!

Igår så var jag ju på furu med Elsnipp (Elsa) Ippert (Filippa). Det blev ju bara ett snabbisinlägg då för vi var lite sena. Men nu tänkte jag bara akriva lite om min fredag. Igår då när jag hade slutat skolan så ringde jag till Elsa och vi bestämde att jag skulle komma ner till henne när jag hade packat smink och kläder. När jag kom ner så ringde vi till Filippa och vi bestämde att när jag och Elsa hade köpt biljetter så skulle vi komma till Filippa. När vi kom till henne så visade vi varandra vad vi skulle ha på oss, sedan så satte vi på oss några av Filippas peruker och gick ner föra att beställa pizza (med perukerna på). Jag hade en orange peruk så jag fick bli en ginger Elsa och Filippa blev fjortisar. Hahaha dom på pizzerian glodde som galningar särskilt på mig!!!:D. Sedan när vi kom hem så åt vi upp pizzorna sedan så gjorde vi iordning oss ocg stack till furu. När vi kom så var det inga som dansade så då tog vi insiativet och började dansa så alla stod och glodde på oss, men det sket vi i och efter en stund så började fler och fler att dansa tack vare oss. Hahaha!! Sedan så fortsatte kvällen och blev riktigt lyckad!


Hittade ingen bra bild så det fick bli en gammal bild på Guinness.

Hejdå everybody!

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0