ELSA+SPRINGA+RIDNING

Tjabba tjena!!

Idag har jag varit med Elsa:) Vi hade JÄTTEROLIGT:D Vi sprang runt lagunen 2 varv, efter det så var vi skittrötta eller i alla fall jag!!!:) Jag måste verkligen träna upp min kondis. Hahahaha!!! Sen solade vi lite (jag blev inte ett endaste litet dugg brunare):( Idag var det ju hoppspecial!! Jag hade Krydda, vi hoppade ett stigsprång som jag var jättenervös över men det var de hindret som jag hoppade bäst!!!!:) Hona var superduktig och det gick hyffsat men jag kunnde ha ändrat på många saker så det hade gått bättre. Men det är ju sånt som man tänker på i efterhand.:)


Blev en till bild från när jag och Elsa var och fottade, men tänkte att ni inte hade sett den så..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0