BAD UPDATE!

Hejsan bloggen!!!

Igår så hann jag inte göra ett inlägg på bloggen men det kommer nu i alla fall!! Igår så var jag i stalet. På skötaraktiviteterna så spelade vi fotboll och sen så körde vi lite saninge eller konka. Jag frågade Lotta om en massa intresanta frågor!!!! Hihihi ni kan alldrig jissa vad jag frågade!!:) :D Sedan så hjälpte vi Karin lite med att bygga fram lite hinder till hennes hoppspecial. Jag gjorde lite skötarjobb och sen lekte jag, Elsa, Emma, Michaela och Johanna en JÄTTEROLIG lek. Man var i 2 lag så hade man varsin sten som man gömmde och så skulle de andra laget hitta den, man kunnde bli tagen och då satt man i ett fängelse i de andra lagets högkvater!!! Läter lite barnsligt men det var SKITKUL för vi vann!!!! Idag har jag inte gjort så mycket ska ringa Elsa efter detta lilla inlägget!! Kommer nog ett till lite senare idag. :)












Här var nästan alla bilderna från hoppspecialen på duktiga hästen Marabou!!!

Elsa har tagit bilderna med Linas kamera!!

Kram
//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0