VI I STALLET!!!

Tjena bloggen!

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera men jag har varit på en "Vi i stallet" hajk i stallet.
Där gjorde vi detta:

*teori i 2 timar
*äta pizza (calzone)
*teori prov (67,5/75 poäng)
*titta på film
*spökhistorier
*spökrunda
*skratta
*sova

Idag när vi vaknade så åt vi frukost sen så pluggade vi lite till det riktiga vi i stallet provet. Sen började "fångarna i stallet". Vi var uppdelade i 2 st lag. I mitt lag var det jag och Emma, våra gruppledare var Hanna Damsö och Olivia Sjögren!! I det andra laget var det Matilda Tägt, Bertil Björn och Nelly, gruppledare var Lina Lindstedt. Vårat lag förlorade men jag lärde mig massor i alla fall. Jag ska ta revanch i den riktiga vi i stallet-tävlingen den 22 Maj!!


Denna bilden hittade jag på google, SÖTASTE hunden i hela världen typ!!<3

Ha det bra:)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0